Saturday, May 31, 2008

Thuis

Het eerste wat me opviel toen ik thuis kwam was dat mijn appartement eigenlijk wel erg kaal is, na twee weken in een hotel met veel hout en kleur gezeten te hebben valt het witte en het gebrek aan decoratie wel erg op. Moet toch maar wat meer kleurige decoratie zien te vinden. Toch maar mijn plan om een collectie Jazz elpee covers aan te leggen uit het stof halen.

Ook maar eens een poging doen om een aantal zwart/wit foto's van Oud Amsterdam Noord op te hangen, het probleem is dat de muren zo ard zijn dat er geen spijker is in te krijgen.

De katten waren dolblij me weer te zien er moest veel geaaid worden en de plukken haar vlogen in het rond. Ze waren nog blijer omdat ze wee het balkon opkonden zodat ze de koolmeesjes de stuipen op het lijf konden jagen.

3 comments:

kees said...

Gaatjes boren, plug erin, schilderijrail met schroeven bij het plafond vastzetten, foto's ophangen.

Vincent said...

@ Kees: Gerrit's muren zijn echt -kneiterhard-. Ik ben er zelf een boortje aan verloren....

Dat wordt een fijne klus Gerrit :-)

Heb je die stoelen al schoon? De beelden van de webcam werden al pluiziger de laatste dagen hehe

Jo said...

Je kunt de LP's ook als decoratie aan de muur hangen.
Of kleurenfoto's van oud Amsterdam... zooals deze juweeltjes uit de jaren 30;
http://flickr.com/photos/hab3045/sets/72157605355761018/