Sunday, July 13, 2008

Mijn tuintje terug

Het schilderwerk is de laatste tijd goed gevorderd, ze hebben op mijn etage alle tussenschotten weer geplaatst (behalve die met mijn naaste buren omdat de lift er nog staat. Wordt gelukkig ook minder wakker gemaakt door de lift, hij komt niet meer zo hoog en ik heb ook geen schilders op mijn balkon om kwart over zeven.

Helaas valt er weinig te genieten van het balkon, het regent hier ontzettend veel, mooi voor de tuin die de laatste tijd wel erg te lijden heeft gehad van de droogte, zo te zien zal een enkele boom het niet overleven. Het gras trekt alweer aardig bij.

3 comments:

Nicole said...

I hope you get your camera back soon too and post some photos of all this. It's nice that all the painting people aren't invading your property any more. I wouldn't cope well with that.

Vincent said...

Sommige mensen maken foto's met hun telefoon ;-P

Dat het zo droog is zeg. Die bomen overleven dat wel denk ik hoor.

Unknown said...

I have my camera back and made dozens of pictures of Jacques and Catherine, too lazy to don and up-load them.